Álom? Valóság?

2020.04.07

Múltkor a mostani jelenünket egy álomhoz hasonlítottam, így jutott eszembe, hogy az álom jógáról beszéljek egy kicsit.

Most joggal mondhatnád, hogy na, ekkora baromságot, álmomban ászanázok!!! Az meg mire is jó?!

Deee, nem pont erről van szó.
Egy kis kunkorral megpróbálom összekötni, hogy hogyan is egészíti ki vagy mélyíti el ez a két fogalom egymást. Most nagyon röviden és lecsupaszítva, a jóga útja a tudatosság magasabb szintjének elérése való törekvés testi, lelki, szellemi szinten. Hogy miért is jó ez nekünk, szintén leegyszerűsítve?!
Mert nem az érzelmeink viharokkal teli végtelen óceánjában hánykódunk kapitány nélkül, hanem bizony a mi kezünkben van a hajókormány és a térképet ismerve békés vizekre tudjuk vezetni a hajónkat.
Megvan az Eredet című film. Szerintem zseniális, ahogyan a tudati síkokban manővereznek. Nos, az álmodás is tényleg egy ilyen dolog.
Az álmok általában -legalábbis az mondják  - , a tudatalattinkban elraktározott emlékek,történések, érzelmi, viszonyulások, olykor szürreális, olykor annál realisztikusabb színdarabjai.
Biztosan veled is történt már olyan, hogy verejtékben úszva, zaklatottan riadtál fel egy álmodból s hirtelen nem tudtad, hogy hol a valóság, aztán gyorsan megtapogattad a testedet nyugtázva, hogy ébren vagy. Jahhh és ezek után, ha sikerült visszaaludnod, akkor folytatódott ugyanonnan a film.
De ellenkező eset is gyakran megesik, hogy annyira kellemes álmomban volt részed, hogy bárcsak ne kellett volna visszajönnöd és reggel még visszatakarod a fejed ébredés után a takaró alá, hátha az volt a valóság és ismét visszacsöppensz a varázsvilágba.
Nos, elárulok egy titkot. ;)
Én már a világot bejártam álomban. Ha nagyon utazni szeretnék akkor, mindig valahogyan valósághűen ábrázolt minőségben kiruccanok Dél-Amerikába, Indiába, Ausztráliába...általában meleg helyekre szeretek teleportálni, azt szeretem. Most joggal mondhatod, hogy flúgos a csaj és lehet igaz is!!!
Vagy olykor lezáratlan érzelmi konfliktus helyzeteket rendezek ezek alatt az álom ülések alatt. Vagy épp találkozok, beszélgetek, jól megölelgetek, olyan embereket, akik hiányoznak és fontosak voltak, vannak a kis bolond lelkemnek.
Tudod mi a legjobb, ha elkezdesz kicsit foglalkozni ezzel,akkor egész gyorsan megtanulod irányítani a folyamatokat, ha veszélyes vizekre tévednél. Egy kellemes álomból megébredve, simán ugyanoda megyek vissza ,ahol a legjobb volt és jól kiélem a pillanatot. Mondjuk előfordult olyan is már, hogy egy fontos levelet kaptam és épp akkor ébredtem meg, mikor kibontottam a borítékot és végre megtudhattam volna, mi is az üzenet. Na ezzel az álommal zátonyra futottam, akárhányszor szerettem volna elolvasni , mindig valami megzavarta. Be kellett látnom, hogy ez most nem jár nekem, hiába cselezek...
Itt még egy filmajánló: Az időgép-2002 . Ugyanez a szituáció.
Szóval én nagyon szeretek már álmodni. Gyerekként nem volt ez így...féltem..., de a lényeg, hogy már plusz dimenzióként értelmezve izgalmas társam lett az álmodás.
Legközelebb, ezután a felvezető után, megismertetem veled az "álom jóga" nagyon egyszerű, ugyanakkor igencsak melós gyakorlatát, gyakorlatait.
Addig, ha van saját tapasztalatod, bátran oszd meg . Kíváncsi vagyok ez kinek, hogy megy.;)
Álom az Élet!!! 🤗✨

Múltkor a mostani jelenünket egy álomhoz hasonlítottam, így jutott eszembe, hogy az álom jógáról beszéljek egy kicsit.

Most joggal mondhatnád, hogy na, ekkora baromságot, álmomban ászanázok!!! Az meg mire is jó?!

Deee, nem pont erről van szó.
Egy kis kunkorral megpróbálom összekötni, hogy hogyan is egészíti ki vagy mélyíti el ez a két fogalom egymást. Most nagyon röviden és lecsupaszítva, a jóga útja a tudatosság magasabb szintjének elérése való törekvés testi, lelki, szellemi szinten. Hogy miért is jó ez nekünk, szintén leegyszerűsítve?!
Mert nem az érzelmeink viharokkal teli végtelen óceánjában hánykódunk kapitány nélkül, hanem bizony a mi kezünkben van a hajókormány és a térképet ismerve békés vizekre tudjuk vezetni a hajónkat.
Megvan az Eredet című film. Szerintem zseniális, ahogyan a tudati síkokban manővereznek. Nos, az álmodás is tényleg egy ilyen dolog.
Az álmok általában -legalábbis az mondják  - , a tudatalattinkban elraktározott emlékek,történések, érzelmi, viszonyulások, olykor szürreális, olykor annál realisztikusabb színdarabjai.
Biztosan veled is történt már olyan, hogy verejtékben úszva, zaklatottan riadtál fel egy álmodból s hirtelen nem tudtad, hogy hol a valóság, aztán gyorsan megtapogattad a testedet nyugtázva, hogy ébren vagy. Jahhh és ezek után, ha sikerült visszaaludnod, akkor folytatódott ugyanonnan a film.
De ellenkező eset is gyakran megesik, hogy annyira kellemes álmomban volt részed, hogy bárcsak ne kellett volna visszajönnöd és reggel még visszatakarod a fejed ébredés után a takaró alá, hátha az volt a valóság és ismét visszacsöppensz a varázsvilágba.
Nos, elárulok egy titkot. ;)
Én már a világot bejártam álomban. Ha nagyon utazni szeretnék akkor, mindig valahogyan valósághűen ábrázolt minőségben kiruccanok Dél-Amerikába, Indiába, Ausztráliába...általában meleg helyekre szeretek teleportálni, azt szeretem. Most joggal mondhatod, hogy flúgos a csaj és lehet igaz is!!!
Vagy olykor lezáratlan érzelmi konfliktus helyzeteket rendezek ezek alatt az álom ülések alatt. Vagy épp találkozok, beszélgetek, jól megölelgetek, olyan embereket, akik hiányoznak és fontosak voltak, vannak a kis bolond lelkemnek.
Tudod mi a legjobb, ha elkezdesz kicsit foglalkozni ezzel,akkor egész gyorsan megtanulod irányítani a folyamatokat, ha veszélyes vizekre tévednél. Egy kellemes álomból megébredve, simán ugyanoda megyek vissza ,ahol a legjobb volt és jól kiélem a pillanatot. Mondjuk előfordult olyan is már, hogy egy fontos levelet kaptam és épp akkor ébredtem meg, mikor kibontottam a borítékot és végre megtudhattam volna, mi is az üzenet. Na ezzel az álommal zátonyra futottam, akárhányszor szerettem volna elolvasni , mindig valami megzavarta. Be kellett látnom, hogy ez most nem jár nekem, hiába cselezek...
Itt még egy filmajánló: Az időgép-2002 . Ugyanez a szituáció.
Szóval én nagyon szeretek már álmodni. Gyerekként nem volt ez így...féltem..., de a lényeg, hogy már plusz dimenzióként értelmezve izgalmas társam lett az álmodás.
Legközelebb, ezután a felvezető után, megismertetem veled az "álom jóga" nagyon egyszerű, ugyanakkor igencsak melós gyakorlatát, gyakorlatait.
Addig, ha van saját tapasztalatod, bátran oszd meg . Kíváncsi vagyok ez kinek, hogy megy.;)
Álom az Élet!!! 🤗✨


Simon Judit

Itt tudunk személyesen találkozni :

1094, Páva utca 16.

Ezen a számon érhetsz el:

+36-70-322-71-28

Ide írhatsz:

tulilly@gmail.com

Konzultációs időpontok

HÉTFŐ - PÉNTEK

08:00 - 18:00

Időpont egyeztetéssel!

Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el